3.7 C
Pals
Dimarts, 13 gener 2026
- Publicitat -

Alfred García estrena el vídeo de ‘Londres’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant català Alfred García ha escollit ‘Londres‘ com a darrer senzill del seu disc “1016” i que serveix per tancar una trilogia que va començar amb ‘De la Tierra hasta Marte’ i que va continuar amb ‘Wonder’.

El videoclip ens transporta a la ciutat britànica on el cantant fa un homenatge a la persona amb la qual es va inspirar a l’hora de crear el tema.

El 9 de novembre s’ha anunciat un concert final de gira al Sant Jordi Club de Barcelona i les entrades ja estan a la venda a Ticketmaster i punts habituals. El mateix dia està prevista una reedició del disc i un curtmetratge anomenat ‘El circulo rojo‘, on veurem com ha estat el seu darrer any.

Per altra banda el músic ja va preparant un nou disc, que explica que serà molt variat musicalment.

L’entrada Alfred García estrena el vídeo de ‘Londres’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Harry Styles encén les alarmes del seu retorn amb una web misteriosa i cartells arreu del món

Després del retorn de Bruno Mars, ara és Harry Styles qui comença a moure fitxa i a alimentar l’expectació sobre el seu possible retorn musical. Sense cap anunci previ, el cantant britànic ha estrenat una nova pàgina web titulada We Belong Together, vinculada a la seva discogràfica, Sony Music. El portal presenta una estètica minimalista

Altres notícies