Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja i cristall rosa. Aquestes edicions inclouran temes com ‘Foolish Heart’ i ‘Crazy’.

El primer treball de Keys es va convertir en un èxit immediat l’any 2001, debutant com a número 1 i guanyant 5 premis Grammy, entre ells millor artista novell i cançó de l’any per ‘Fallin’. Però el disc també ha sabut envellir amb el temps, ja que ha estat certificat set vegades platí als Estats Units, i ha venut més de 12 milions de còpies arreu del món.

Des del llançament de «Songs In A Minor», Alicia Keys no ha deixat de créixer artísticament i comercialment. La seva discografia acumula una llarga llista d’èxits i reconeixements, amb més de 65 milions de discos venuts a escala global. Segons la RIAA (Recording Industry Association of America), s’ha consolidat com una de les artistes femenines de R&B més importants del mil·lenni, amb 27,5 milions de vendes digitals certificades i 20 milions d’àlbums venuts als Estats Units.

L’entrada Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor» ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Altres notícies