Ambient assolellat i primaveral pel cap de setmana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana s’acomiada amb un divendres assolellat i amb pujada de la temperatura que serà la tònica també del cap de setmana. 

El cel romandrà ben serè i això farà que  la temperatura màxima es situï entre els 18 i 20ºC, i dissabte fins i tot encara es podran enregistrar valors de més de 21ºC deixant un ambient molt suau sobretot durant les hores centrals del dia.  

Diumenge també serà un dia dominat pel Sol i la temperatura suau al migdia, però a la tarda entrarà una mica de vent del nord.  

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós i l’Ametlla de Mar preparen la celebració dels deu anys del seu agermanament

Els dos municipis volen impulsar una programació conjunta durant els pròxims mesos i, especialment, el 2027. Les propostes buscaran implicar les entitats locals i reforçar els vincles històrics entre les dues poblacions costaneres.

Altres notícies