9 C
Pals
Dissabte, 17 gener 2026

Ampliació del viver d’empreses Alta Mar a Calonge

L’espai total passa de 185 metres quadrats 285

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimarts passat, l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni va inaugurar el nou viver . A més, s’ha afegit una aula de reunió i de formació de 16 m2 i dues cabines insonoritzades per poder fer trucades, videoconferències o reunions reduïdes mantenint la privacitat i la discreció.

Al marge d’això, s’ha rehabilitat la Sala Tic afegint-hi noves obertures, s’ha col·locat un fals sostre per millorar l’aïllament acústic i s’ha posat un parquet de roure blanc. El pressupost total ha estat de més de 85.000 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -

IRÍDIAFEST celebra la seva 4a edició plena de música i novetats

El festival de cultura i drets humans tindrà lloc aquest any a Barcelona sota el lema de “Cultura i drets a les dues ribes de la Mediterrània”. La quarta edició de l’IrídiaFest arrencarà la tarda de divendres 13 de març al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona), amb una jornada inaugural gratuïta i oberta a

Altres notícies