Apareix una tortuga marina a S’Agaró

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dissabte 3 es va localitzar una tortuga marina que estava encallada a la cala Pedrosa de s’Agaró, prop del camí de ronda.

Aquest animal es trobava immòbil, fins al punt que els que passejaven per la zona van arribar a pensar que estava morta. Aquest fet va commoure a algunes persones i van trucar a la policia local, que va enviar efectius per rescatar-la i posteriorment portar-la al CRAM, una entitat dedicada a la protecció del medi marí.

Aquest fet ha generat una gran expectativa a xarxes socials, i actualment no hi ha novetats sobre l’estat de la tortuga rescatada.

Imatge de Roser Moreno via Facebook

- Publicitat -
- Publicitat -
01:10:46

Govern i oposició a Palamós: Puig defensa la transformació del municipi i Ferrés denuncia manca de gestió a un any de les eleccions

En una nova edició del programa Govern i oposició de Ràdio Capital, l’alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i la...

Altres notícies