Apareix una tortuga marina a S’Agaró

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dissabte 3 es va localitzar una tortuga marina que estava encallada a la cala Pedrosa de s’Agaró, prop del camí de ronda.

Aquest animal es trobava immòbil, fins al punt que els que passejaven per la zona van arribar a pensar que estava morta. Aquest fet va commoure a algunes persones i van trucar a la policia local, que va enviar efectius per rescatar-la i posteriorment portar-la al CRAM, una entitat dedicada a la protecció del medi marí.

Aquest fet ha generat una gran expectativa a xarxes socials, i actualment no hi ha novetats sobre l’estat de la tortuga rescatada.

Imatge de Roser Moreno via Facebook

- Publicitat -
- Publicitat -

Un jove pateix una agressió física després d’un atac transfòbic al passeig de Riells de l’Escala

Un jove va patir una agressió física després de rebre insults transfòbics la matinada de dissabte al passeig de Riells de l'Escala. L'entitat feminista Fem Sororitat denuncia que un grup de persones va atacar dos joves quan tornaven de la zona d'oci nocturn. L'Ajuntament condemna els fets i ofereix suport a la víctima.

Altres notícies