Apareix una tortuga marina a S’Agaró

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dissabte 3 es va localitzar una tortuga marina que estava encallada a la cala Pedrosa de s’Agaró, prop del camí de ronda.

Aquest animal es trobava immòbil, fins al punt que els que passejaven per la zona van arribar a pensar que estava morta. Aquest fet va commoure a algunes persones i van trucar a la policia local, que va enviar efectius per rescatar-la i posteriorment portar-la al CRAM, una entitat dedicada a la protecció del medi marí.

Aquest fet ha generat una gran expectativa a xarxes socials, i actualment no hi ha novetats sobre l’estat de la tortuga rescatada.

Imatge de Roser Moreno via Facebook

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Castell d’Aro celebra la vint-i-cinquena edició del Mercat Medieval aquest cap de setmana

Castell d’Aro celebra els dies 22 i 23 d’agost la vint-i-cinquena edició del Mercat Medieval. El nucli històric tornarà a omplir-se d’espectacles, oficis tradicionals, artesania i gastronomia. L’entrada serà gratuïta. L’organització espera mantenir una afluència d’entre 15.000 i 20.000 visitants durant els dos dies de programació.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies