Aprèn a fer el Carpaccio de bou de l’Hotel Sant Roc

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Aprèn a fer el Carpaccio de bou de l'Hotel Sant Roc
Loading
/

Aquesta setmana, l’Hèctor Ortega ens ha proposat un nou entrant fred, per aquests dies de calor que estem passant. En aquest cas ha estat el torn d’un carpaccio de bou.

No et perdis la seva preparació i els detalls que ens ofereixen des del mític Hotel Sant Roc de Calella de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Duván porta l’escultura monumental al Parc dels Estanys amb ‘La veu de la pedra’

L’artista Duván López exposa deu escultures de gran format al Parc dels Estanys del 21 de març de 2026 al febrer de 2027. La mostra, dins el cicle ART 2026, s’inaugura amb visita guiada i convida a reflexionar sobre la relació entre art, natura i percepció.

Altres notícies