28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Aquest divendres s’inaugura el Creativa’t 2021 a la Rambla del Portalet, de Sant Feliu

La inauguració del ‘Creativa’t’ està prevista per aquest divendres 26 de març a partir de les 6 de la tarda a la Rambla del Portalet i comptarà amb l’assistència de Nei Albertí i dels i les alumnes que hi han participat.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un any més, torna a Sant Feliu de Guíxols el ‘Creativa’t’, la innovadora proposta impulsada per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament en la qual alumnes de Batxillerat Artístic de l’Institut Sant Elm fan el comissariat de l’exposició d’un artista de la ciutat. Enguany, el protagonista és Nei Albertí.

La proposta d’aquesta edició s’ha hagut d’adaptar a la situació sanitària provocada per la Covid, traslladant la mostra a un espai que s’està creant a l’aire lliure i que s’ha ubicat a la Rambla del Portalet. L’obra que s’hi exposarà és a hores d’ara encara inexistent, perquè es crearà en el mateix moment.

La inauguració del ‘Creativa’t’ està prevista per aquest divendres 26 de març a partir de les 6 de la tarda a la Rambla del Portalet i comptarà amb l’assistència de Nei Albertí i dels i les alumnes que hi han participat. També s’hi podrà gaudir d’una proposta musical per amenitzar l’acte.

La mostra es podrà visitar des del 26 de març fins el 6 d’abril.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies