Ariana Grande podria treure single aviat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

 

Fa poc vam comentar que el nou disc d’ariana grande estava gravat i que seria el més personal, i ara HITS Daily Double indica que el primer single d’aquest treball discogràfic podria sortir el dia 27 d’abril, segons “productors i compositors involucrats al projecte”.

 

 

A més, ahir a la tarda la plataforma AudioMack va filtrar 16 segons del que seria una col·laboració entre Dua Lipa i Ariana Grande anomenada “Bad To You”, que no sabem encara si formarà part del disc de l’americana o del de la britànica.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Art & Gavarres tanca la novena edició després de dos mesos d’intervencions artístiques

El Festival Art & Gavarres ha tancat la novena edició després de gairebé dos mesos d'activitats a cinc municipis gironins. L'espectacle de dansa contemporània DOLL, a Cassà de la Selva, ha posat punt final al festival. Sota el lema Rebrollar, aquesta edició ha explorat la capacitat de regeneració de la natura davant el canvi climàtic a través de l'art contemporani.
- Publicitat -

Altres notícies