Talen els 15 oms del passeig Rius i Calvet de Sant Feliu de Guíxols

La decisió ha causat polèmica entre la oposició a l'Ajuntament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols va talar divendres 6 d’abril els 15 oms ubicats al passeig Rius i Calvet. Aquesta decisió ha causat polèmica entre la oposició ‘Guíxols des del Carrer’, qui lamenten no ser-hi a temps «de fer cap altra acció ni de proposar cap altra alternativa» i denuncien la manca de «voluntat política per salvar aquests 15 arbres que han estat víctimes de la de les presses, el calendari apreta, i d’un pressupost limitat».

Malgrat que els arbres s’havien de trasplantar a Sant Pol, la coordinadora de seguretat i salut, juntament amb els responsables tècnics de l’obra van descartar aquesta opció pel perill de desastibilització del mur de pedra que podia enfonsar-se a sobre dels treballadors encarregats de les tasques manuals de la retirada dels oms.

- Publicitat -
- Publicitat -

Quins tràmits han d’assumir avui els pagesos i com ha canviat la gestió del camp català

Iniciem una sèrie de reportatges per explicar què implica ser pagès avui. Aquesta primera peça analitza com ha canviat la gestió del camp català durant les darreres dècades, amb més normativa, registres i tràmits administratius. També explora la relació entre la pèrdua de pagesia, l'expansió dels boscos i el debat sobre la prevenció dels grans incendis forestals.

Altres notícies