Arnau es presenta amb ‘Cloud 9’

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Joventut i talent sol ser un binomi que casa molt bé a l’hora d’anunciar una nova cara en aquest capritxós món de la indústria musical. Arnau té aquestes qualitats, és clar. Però el que el fa diferent és la seva capacitat per transmetre reflexions sobre la seva experiència vital a través de la seva música. Les seves reflexions sobre conceptes. Un art molt detallista i cuidat pel que fa a musicalitat així com en la imatge, suposen la porta d’entrada al seu món interior. Un discurs que s’apodera de la subtilitat compositiva i que et porta de la calma a l’eufòria en pocs segons.

Cloud 9, gravada a l’ArcticWave Studio, dirigit pel productor i enginyer de so, Carlos Dueñas (Zahara, Miss Caffeina, Maren…), és la carta de presentació d’Arnau. Un viatge per la ment d’aquest jove compositor barceloní que pretén sacsejar-te fins que espantis els monstres que viuen en tu. Una bolcada afable, sincera i que aspira a posar en solfa els teus alts i baixos emocionals. Visualment ha treballat amb Affaire, un estudi d’art i disseny de Barcelona que compta amb participacions en projectes per a marques o artistes com Rosalía, Nathy Peluso, Paloma Wool, Carlota Guerrero, entre d’altres.

Cloud 9 és una cançó que va in crescendo gràcies a la subtil presència inicial d’un synth que fa de nota pedal juntament amb un motiu delicat i brillant de piano. Els instruments s’incorporen a mida que avança el tema, gràcies als patrons de bateria que fan caminar a la resta. Guitarres que afegeixen tensió i veus de fons que sostenen i reforcen l’amalgama sonora, resolen, a la tornada, en un esclat que condensa aquell conglomerat instrumental per fer-lo eteri mantenint així, l’equilibri entre delicadesa i força fins al final.

L’entrada Arnau es presenta amb ‘Cloud 9’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Retencions a les carreteres del Baix Empordà durant el retorn del pont de l’1 de maig

Dues persones han mort en accidents a Catalunya durant el dispositiu. Més de 200.000 vehicles han tornat a l’àrea de Barcelona, amb una jornada marcada per la pluja. Al Baix Empordà, les retencions s'han concentrat sobretot a la C-31 i la C-65.

Altres notícies