27.5 C
Pals
Dissabte, 21 juny 2025
- Publicitat -

Arrenca la campanya #JoComproATorroella

Es farà el sorteig de 8 vals de compra per valor de 50 euros cadascun, per a bescanviar en els establiments (comerços i serveis) de Torroella.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Àrea de Promoció del Territori de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí, en col·laboració amb Montgrí Comerç, posa en marxa, des d’avui 1 de setembre i fins al 29 d’octubre, la campanya #JocomproaTorroella per promocionar el comerç local a través de Facebook i Instagram. L’acció es concreta en el sorteig de 8 vals de compra per valor de 50 euros cadascun, per a bescanviar en els establiments (comerços i serveis) de Torroella.

En el sorteig hi podran participar els usuaris d’aquestes dues xarxes socials que hagin compartit una foto amb qualsevol producte comprat als establiments de la vila. Hi haurà vuit imatges guanyadores, quatre de Facebook i quatre d’Instagram. Els noms es donaran a conèixer el 30 d’octubre en les mateixes xarxes.

Aquesta és una nova iniciativa de suport i difusió del comerç local de proximitat, que s’emmarca en el pla d’accions que està implementant l’Ajuntament de Torroella de Montgrí per fer front als efectes de la COVID-19.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els petards de baixa sonoritat guanyen pes per Sant Joan per respecte a infants, gent gran i animals

Els petards més silenciosos, que no superen els 96 decibels, representaran el 60% de les vendes de La Traca per Sant Joan. L’empresa aposta per aquesta línia per respectar infants, gent gran i animals, en resposta a una sensibilitat social creixent. Catalunya lidera aquesta tendència, amb un públic més obert a opcions pirotècniques sense soroll.

Altres notícies