Arriba a Palafrugell la 8ª edició d'»Estima el teu mercat»

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Enguany del 17 al 30 de maig, els diferents mercats que formen la Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona, entre ells el mercat de Palafrugell, animaran a fer una compra responsable i sostenible, donant protagonisme als productes de proximitat i de temporada. Aquesta campanya s’emmarca dins  la proposta “Love your local market”, que es va iniciar en l’àmbit internacional l’any 2014.

Els compradors podran identificar aquests productes amb un distintiu, i per cada compra dels productes recomanats, des de les parades es facilitarà una butlleta, que caldrà omplir i dipositar a la bústia que es troba situada en el mateix mercat. D’aquesta manera, a final de cada setmana, el mercat de Palafrugell sortejarà un lot amb diversos productes per a tots els que participin en la campanya.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Més d’un miler de persones celebren els 25 anys de Ràdio Capital amb un concert multitudinari a Peratallada

La Black Music Big Band i una desena d'artistes convidats han protagonitzat una celebració que ha combinat música en directe i un repàs a la trajectòria de Ràdio Capital, que enguany celebra un quart de segle d'història
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Altres notícies