Arriba la desena edició de la Biennal de Fotografia Xavier Miserachs

En el marc d'aquesta exposició, també hi haurà tallers, xerrades, presentacions i també una obra de teatre sobre la fotografia documental

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan

Can Bech acollirà la desena edició de la Biennal de Fotografia Xavier Miserachs, en el vintè aniversari de la seva mort. Se celebrarà del 4 d’agost al 14 d’octubre. En conjunt, hi haurà onze exposicions en sis espais diferents, amb autors importants com Henri Cartier-Bresson, Atín Aya, Samuel Aranda, Sandra Balcells, Lorenzo Meloni, Maria Contreras, Joan Alvado i la seva visió propera a la pagesia, Jaume Ferrer, Josep Esquirol o Miquel Dewever. Tots ells són il·lustratius d’un fotoperiodisme excel·lent.

En el marc d’aquesta exposició, també hi haurà tallers, xerrades, presentacions i també una obra de teatre sobre la fotografia documental.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Terracotta Biennal reunirà 18 creadors de ceràmica contemporània a la Bisbal d’Empordà

La Galeria de ceràmica contemporània del Terracotta Museu exposarà obres originals disponibles per a la venda. El programa també inclourà un premi artístic, exposicions i un fòrum de debat. L'accés al museu serà gratuït durant l'esdeveniment.
- Publicitat -

Altres notícies