Arriba la desena edició de la Biennal de Fotografia Xavier Miserachs

En el marc d'aquesta exposició, també hi haurà tallers, xerrades, presentacions i també una obra de teatre sobre la fotografia documental

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Can Bech acollirà la desena edició de la Biennal de Fotografia Xavier Miserachs, en el vintè aniversari de la seva mort. Se celebrarà del 4 d’agost al 14 d’octubre. En conjunt, hi haurà onze exposicions en sis espais diferents, amb autors importants com Henri Cartier-Bresson, Atín Aya, Samuel Aranda, Sandra Balcells, Lorenzo Meloni, Maria Contreras, Joan Alvado i la seva visió propera a la pagesia, Jaume Ferrer, Josep Esquirol o Miquel Dewever. Tots ells són il·lustratius d’un fotoperiodisme excel·lent.

En el marc d’aquesta exposició, també hi haurà tallers, xerrades, presentacions i també una obra de teatre sobre la fotografia documental.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Espanyol guanya el primer Torneig Solidari Sergio Ayala a Sant Feliu de Guíxols

L’equip blanc-i-blau va superar el Girona a la final. La competició ha reunit vuit equips de futbol base i ha recaptat fons per a la recerca contra un tumor cerebral infantil. El torneig tornarà el 2027.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies