Atropellen un duc a la carretera de Palamós a Sant Feliu

Aquest estiu s'han mort quatre exemplars d'aquesta espècie al Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Grup de Natura Sterna ha denunciat que han trobat un duc atropellat a la carretera que va de Palamós a Sant Feliu de Guíxols. Segons denuncien els ecologistes, l’incident s’hauria produït el 17 de setembre a l’alçada de la caseta de la Creu Roja. Amb l’atropellament d’aquest duc, ja són quatre els exemplars d’aquesta espècie que han mort durant l’estiu al Baix Empordà. Tres d’ells van ser electrocutats en les línies elèctriques que hi ha a la zona i es tractava del pare i dos polls d’una mateixa família. Segons Sterna, les electrocucions són la principal causa de mort d’aquests ocells en els últims 20 anys. Un 44% dels animals que s’han mort ha estat per aquesta causa.

- Publicitat -
- Publicitat -

La depuradora de Palamós recupera el funcionament complet abans del previst després dels danys del temporal

Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.

Altres notícies