Badosa mostra signes de millora, però cau a vuitens de final a Roma

L'experiència de cara a l'imminent Grand Slam de Roland Garros pot suposar-li una injecció de moral

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La de Begur estava duent a terme un bon torneig, però la seva posició actual al rànquing fa que li toquin rivals potents en rondes molt prematures.

Si a segona ronda ja es va haver d’enfrontar a la nord-americana Emma Navarro (número 22 del món), i ho va solventar amb un gran triomf, ahir va caure davant de la número 3 (la també nord-americana Coco Gauff).

Badosa defensava els seus quarts de final de l’any passat, i per tant el fet de ser eliminada a vuitens, li farà perdre rànquing. Però al mateix temps, l’experiència de cara a l’imminent Grand Slam de Roland Garros pot suposar-li una injecció de moral.

En el primer set, la baixempordanesa es va imposar per un ajustat 7 a 5, però mostrant-se molt més sòlida que en altres ocasions, més tenint en compte l’entitat de la seva oponent.

En la segona mànega, també força competida, Gauff va aprofitar els errors puntuals de Badosa per adjudicar-se el set per 6 a 4.

Al tercer i definitiu set, el cansament de la begurenca passaria factura. I la número 3 mundial tancaria el partit amb un contundent 6 a 1.

La conclusió en clau positiva és que Badosa no passava quatre rondes consecutives en una competició oficial, precisament, des d’aquest mateix torneig WTA 1000 de Roma de l’any passat.

És la lectura esperançadora a les portes de Roland Garros.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Cruïlla tanca la seva 16a edició amb 73.000 assistents i consolida el seu model de festival transversal

El Festival Cruïlla ha tancat aquest dissabte la seva setzena edició amb un balanç molt positiu després de reunir 73.000 assistents al llarg de quatre jornades al Parc del Fòrum de Barcelona. El certamen ha tornat a demostrar la solidesa d’un model que aposta per una programació eclèctica, la convivència entre artistes consolidats i emergents

Altres notícies