Baixada de temperatures i últim dia de ruixats

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Malgrat que ahir dijous les pluges van esquivar el Baix Empordà, avui divendres serà l’últim dia d’inestabilitat, amb cel carregat de núvols i alguna ullada de sol.  

Precipitacions durant tot el dia, localment intenses i acompanyades de tempesta a partir del migdia i tarda. La temperatura quedarà molt més baixa què els dies anteriors. Caldrà abrigar-se.  

De cara el cap de setmana, torna l’anticicló. Domini del sol, fred matina i migdies suaus. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Les violències masclistes, l’habitatge, l’extrema dreta i les guerres centren la primera jornada d’Eines per explicar el món

La primera jornada Eines per explicar el món reunirà el pròxim dissabte 7 de novembre periodistes i professionals de...
- Publicitat -
banner agrienergia

Altres notícies