Band Of Horses tornen a Barcelona per commemorar el 20è aniversari de “Everything All The Time”, el disc que els va consolidar com una de les bandes clau de l’indie rock nord-americà dels anys dos mil. El grup liderat per Ben Bridwell ha anunciat una gira europea especial que farà parada a la ciutat el pròxim 21 d’octubre a Razzmatazz, en una cita única per als seus seguidors.
El concert s’emmarca dins el format An Evening With, un concepte que permetrà a la banda interpretar íntegrament el seu àlbum de debut. Cançons com ‘The Great Salt Lake’, ‘Weed Party’, ‘Monsters’ i, especialment, la ja icònica ‘The Funeral’ tornaran a sonar en directe en una nit pensada com un viatge als orígens del grup.
Pel que fa a les entrades, s’han programat dues preventes: la primera tindrà lloc dimarts 10 de febrer a les 10:00, i la segona dimecres 11 de febrer a les 10:00, ambdues a través de Live Nation. La venda general s’obrirà divendres 13 de febrer a les 10:00 a LiveNation.es i Ticketmaster. El preu de les entrades serà de 50 euros, sense incloure despeses de gestió.
Amb aquesta visita, Band Of Horses oferiran a Barcelona una oportunitat irrepetible de reviure un dels discos més influents de l’indie americà en el mateix format en què va ser concebut, dues dècades després de la seva publicació.
L’entrada Band Of Horses celebraran els 20 anys de “Everything All The Time” amb un concert a Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.




