Beirut anuncien el disc Gallipoli

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Beirut tornen a aparèixer al panorama musical, 3 anys després de publicar No No No. El projecte de Zach Condon comença a promocionar el seu cinquè disc, que portarà per nom Gallipoli i s’hauria gravat entre Nova York, Berlín i Puglia amb el productor Gabe Wax.

Tot i que de moment encara no hi ha data de llançament, el grup ha compartit un petit avançament on tot sembla indicar que serà el primer senzill del disc.

- Publicitat -
- Publicitat -

Joan Santanach guanya el IV Premi de poesia Romanyà amb Heroides

El certamen, dedicat a la memòria de Mercè Rodoreda, ha reunit més de quaranta originals i una seixantena d’assistents a Romanyà de la Selva. El jurat ha premiat per unanimitat una obra que combina tradició i contemporaneïtat a través del sonet i revisita mites clàssics amb mirada actual i crítica.

Altres notícies