Beyoncé anuncia el seu retorn amb “Renaissance”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Beyoncé acaba d’anunciar el seu retorn pel 29 de juliol, sota el títol de “Renaissance“, està previst que aquell dia arribi la primera part d’un acte, que de moment no deixa clar quants més n’hi haurà.

El nou treball sembla que inclourà 16 noves cançons, com s’ha pogut veure en algunes plataformes. També es pot reservar al web de l’artista el disc o encarregar una edició especial amb un llibre i una samarreta.

“Renaissance” serà el primer disc de Beyoncé en 6 anys, des de la publicació de “Lemonade”, tot i que els darrers anys l’artista ha participat en algunes bandes sonores o ha col·laborat amb altres artistes.

L’entrada Beyoncé anuncia el seu retorn amb “Renaissance” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

Altres notícies