Beyoncé reuneix a Destiny’s Child al Coachella

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Beyoncé ha actuat aquest cap de setmana al Coachella juntament amb Jay-Z i ha portat una sorpresa: ha reunit al grup Destiny’s Child per fer una actuació cap al final del concert.
Juntes han cantat cançons com Say My Name o Soldier. Kelly Rowland i Michelle Williams han tornat a fer una gran actuació al costat de Beyoncé després d’anys separades com la que havien fet a la Super Bowl. 
Durant el concert, la cantant ha tingut a la mateixa Rihanna a primera fila donant-ho tot o inclòs a Adele gaudint el concert des de casa. Només queda recordar que Beyoncé passarà per Barcelona l’11 de juliol a l’Estadi Olímpic Lluís Companys amb el «On The Run Tour» juntament amb el seu marit Jay-Z.

Una publicación compartida de Adele (@adele) el

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Oncoswim bat rècords en la seva desena edició amb prop de 118.000 euros recaptats per a la recerca contra el càncer

La travessia solidària entre l’Estartit i Calella de Palafrugell ha reunit 33 equips i prop de 200 participants, mentre que la Milla Solidària ha sumat 225 nedadors. Els fons es destinaran a la investigació del càncer de mama triple negatiu i al suport a pacients oncològics.

Altres notícies