6.5 C
Pals
Dilluns, 9 febrer 2026

Beyoncé reuneix a Destiny’s Child al Coachella

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Beyoncé ha actuat aquest cap de setmana al Coachella juntament amb Jay-Z i ha portat una sorpresa: ha reunit al grup Destiny’s Child per fer una actuació cap al final del concert.
Juntes han cantat cançons com Say My Name o Soldier. Kelly Rowland i Michelle Williams han tornat a fer una gran actuació al costat de Beyoncé després d’anys separades com la que havien fet a la Super Bowl. 
Durant el concert, la cantant ha tingut a la mateixa Rihanna a primera fila donant-ho tot o inclòs a Adele gaudint el concert des de casa. Només queda recordar que Beyoncé passarà per Barcelona l’11 de juliol a l’Estadi Olímpic Lluís Companys amb el “On The Run Tour” juntament amb el seu marit Jay-Z.

Una publicación compartida de Adele (@adele) el

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà es mobilitza per la Run4Cancer 2026 amb prop de 900 participants

El Baix Empordà ha tornat a mostrar el seu fort compromís solidari amb motiu del Dia Mundial contra el...

Altres notícies