Bizarrap i Shakira presenten ‘BZRP Music Sessions #53’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Feia temps que es rumorejava d’una possible col·laboració de la colombiana Shakira amb l’argentí Bizarrap i aquest vespre després d’un dia molt intens de rumors s’ha confirmat que aquest dimecres veurà la llum la sessió 53 d’aquest artista.

Ho farà mesos després d’estrenar la sessió 51 i després d’un 2022 on sobretot va arribar a molt més públic gràcies a la sessió 52 en col·laboració amb el canari Quevedo. El popular conegut com a ‘Quédate’ va ser una de les cançons més populars de l’any.

L’entrada Bizarrap i Shakira presenten ‘BZRP Music Sessions #53’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Què ha cremat realment l’incendi de les Gavarres? Un anàlisi del CREAF revela quin és l’ecosistema més afectat

L’anàlisi del CREAF permet entendre què ha cremat l’incendi de les Gavarres més enllà de les 2.300 hectàrees oficials. Sobre 1.793 hectàrees classificades, el foc ha afectat sobretot alzinars i suredes, que representen el 67% de la superfície estudiada, seguides de pinedes i matollars. La recuperació ecològica serà lenta.

Altres notícies