16.1 C
Pals
Dissabte, 18 octubre 2025
- Publicitat -

Blink-182 estrenen cançó de 30 segons

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El mes de maig, Blink-182 reeditaran el seu últim disc California amb un segon disc amb material inèdit. Una de les cançons que en formaran part és Can’t Get You More Pregnant, una cançó d’uns 30 segons de duració i ja se’n pot veure el líric vídeo.

També es pot descarregar gratuïtament a través del web del grup.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:15:22

Jordi Soler: “Hem de créixer de manera sostenible, pensant en el futur i no només en el present”

Calonge i Sant Antoni s'ha convertit aquests dies en el focus d'una reflexió sobre el futur dels nostres pobles gràcies al Festival Fonament. Un esdeveniment dedicat a l'arquitectura, l'urbanisme i la sostenibilitat. Hem parlat amb l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler. En el marc d'aquest festival, Soler ha abordat temes claus per al futur del municipi, com la necessitat de gestionar el creixement urbanístic sense perdre la identitat de poble i garantir un equilibri entre turisme i sostenibilitat.

Altres notícies