Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge del carrer Begur de Palafrugell

S'ha hagut d'evacuar una dona ferida greu i s'han atès tres veïns pel fum

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta matinada s’ha declarat un incendi en un habitatge del carrer Begur de Palafrugell. L’avís s’ha rebut a la 01:11 h i s’ha cremat una part dels pisos de la planta baixa. De l’interior de l’habitatge s’ha hagut d’evacuar una dona ferida greu i els Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’han traslladat a l’Hospital de Palamós.

El SEM també ha atès a tres veïns més pel fum, dos d’ells evacuats. Durant les tasques d’extinció, on hi han treballat quatre dotacions de Bombers, s’han confinat els veïns de l’edifici. Un cop apagat l’incendi, s’ha ventilat i revisat els pisos deixant sortir els seus ocupants.

- Publicitat -
- Publicitat -

Pals inicia les obres del nou parc urbà als Camps del Mas de l’Horta

L’Ajuntament de Pals començarà les obres del nou parc urbà als Camps del Mas de l’Horta. El projecte crearà un gran espai verd a l’entrada del nucli antic. L’actuació recuperarà una zona degradada. El futur parc inclourà àrees de descans, jocs infantils i espais per a activitats culturals.

Altres notícies