19.8 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Bredda estrenen ‘Nits’ abans de l’arribada del seu disc el 18 de març

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bredda presentarà a la primavera el seu primer disc d’estudi, Resiliència. La banda reconeix el treball com una crida a l’enyor, un alè d’esperança i un brot que creix d’entre les cendres d’una etapa tèrbola per la cultura.

Resiliència aporta emocions, relats i un recull de les sensacions experimentades durant tot aquest temps convertiran el missatge en l’abraçada més sincera per a totes aquelles persones que de ben segur es sentiran identificades.

Bredda encara la recta final cap a la presentació del seu representa de la forma més sincera aquesta primera etapa de la banda, des del primer disc d’estudi, que veurà llum el 18 de març, Resiliència.

Un treball que representa de la forma més sincera aquesta primera etapa de la banda, des del procés de formació del projecte fins a la lluita per persistir en el somni colpejat per aquesta última pandèmia.

L’entrada Bredda estrenen ‘Nits’ abans de l’arribada del seu disc el 18 de març ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies