Buhos presenta el seu nou disc a Razzmatazz

Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan

El passat dissabte 5 de maig Buhos va presentar el seu últim disc «La Gran Vida» a la sala Razzmatazz de Barcelona.
La presentació va començar amb uns teloners bascs: En Tol Sarmiento, que van practicar el català i van muntar una gran gresca.

Després la nit va tenir diverses sorpreses, com la col·laboració de Doctor Prats, Suu, Koers i Portobello, que van sortir a ajudar a cantar els nous (i antics) temes del grup de Calafell.

Els de Pernodirres ens vam acostar a la sala de Marina i vam poder fer fotografies de l’esdeveniment, si les voleu veure, us les deixem aquí mateix:

Marc Seco

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Arxiu Municipal de Palafrugell celebra 40 anys de servei públic

L’aniversari es commemorarà el 16 d’octubre amb una jornada al Museu del Suro de Catalunya. La programació repassarà l’evolució de l’Arxiu, reunirà persones vinculades al servei i abordarà els seus reptes de futur.
- Publicitat -

Altres notícies