Buhos presenta el seu nou disc a Razzmatazz

Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -spot_img

El passat dissabte 5 de maig Buhos va presentar el seu últim disc «La Gran Vida» a la sala Razzmatazz de Barcelona.
La presentació va començar amb uns teloners bascs: En Tol Sarmiento, que van practicar el català i van muntar una gran gresca.

Després la nit va tenir diverses sorpreses, com la col·laboració de Doctor Prats, Suu, Koers i Portobello, que van sortir a ajudar a cantar els nous (i antics) temes del grup de Calafell.

Els de Pernodirres ens vam acostar a la sala de Marina i vam poder fer fotografies de l’esdeveniment, si les voleu veure, us les deixem aquí mateix:

Marc Seco

- Publicitat -
- Publicitat -

El SSIBE incorpora 14 nous residents i acomiada 15 professionals que han completat la seva formació

L'acte, celebrat el 12 de juny, també ha servit per posar en valor els dinou anys de trajectòria docent de la institució, que ja ha format més de 140 professionals sanitaris a la comarca.

Altres notícies