Buhos presenta el seu nou disc a Razzmatazz

Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -spot_img

El passat dissabte 5 de maig Buhos va presentar el seu últim disc «La Gran Vida» a la sala Razzmatazz de Barcelona.
La presentació va començar amb uns teloners bascs: En Tol Sarmiento, que van practicar el català i van muntar una gran gresca.

Després la nit va tenir diverses sorpreses, com la col·laboració de Doctor Prats, Suu, Koers i Portobello, que van sortir a ajudar a cantar els nous (i antics) temes del grup de Calafell.

Els de Pernodirres ens vam acostar a la sala de Marina i vam poder fer fotografies de l’esdeveniment, si les voleu veure, us les deixem aquí mateix:

Marc Seco

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies