Buhos presenta el seu nou disc a Razzmatazz

Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -spot_img

El passat dissabte 5 de maig Buhos va presentar el seu últim disc «La Gran Vida» a la sala Razzmatazz de Barcelona.
La presentació va començar amb uns teloners bascs: En Tol Sarmiento, que van practicar el català i van muntar una gran gresca.

Després la nit va tenir diverses sorpreses, com la col·laboració de Doctor Prats, Suu, Koers i Portobello, que van sortir a ajudar a cantar els nous (i antics) temes del grup de Calafell.

Els de Pernodirres ens vam acostar a la sala de Marina i vam poder fer fotografies de l’esdeveniment, si les voleu veure, us les deixem aquí mateix:

Marc Seco

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Platja d’Aro Open Water arriba a la seva cinquena edició amb més de 200 participants

La Platja d’Aro Open Water celebrarà la cinquena edició amb més de 200 participants. La prova s’ha consolidat dins el calendari de natació en aigües obertes. Els nedadors podran escollir entre quatre distàncies. La més llarga baixa fins als 5.000 metres per reforçar la seguretat. L’organització també potenciarà els serveis destinats als participants i acompanyants.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies