7.9 C
Pals
Dilluns, 9 febrer 2026

Buhos presenta el seu nou disc a Razzmatazz

Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -spot_img

El passat dissabte 5 de maig Buhos va presentar el seu últim disc “La Gran Vida” a la sala Razzmatazz de Barcelona.
La presentació va començar amb uns teloners bascs: En Tol Sarmiento, que van practicar el català i van muntar una gran gresca.

Després la nit va tenir diverses sorpreses, com la col·laboració de Doctor Prats, Suu, Koers i Portobello, que van sortir a ajudar a cantar els nous (i antics) temes del grup de Calafell.

Els de Pernodirres ens vam acostar a la sala de Marina i vam poder fer fotografies de l’esdeveniment, si les voleu veure, us les deixem aquí mateix:

Marc Seco

- Publicitat -
- Publicitat -

“Romancer tartera”, el nou àlbum de Fetus arriba per Sant Jordi

Fetus torna aquest abril amb “Romancer tartera ”, un nou àlbum que proposa un diàleg entre el format tradicional del romanço i una mirada contemporània, construint un univers narratiu on conviuen històries d’ahir i d’avui que formen part de l’imaginari col·lectiu d’un temps i d’un país. El projecte, que es publicarà coincidint amb la Diada

Altres notícies