7.6 C
Pals
Dissabte, 18 gener 2025
- Publicitat -

Un caçador fereix un ciclista a Fitor després de confondre’l amb un senglar

El personal del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) va evacuar el ferit fins la C-66 on l'helicòpter el va recollir i el va portar a l'Hospital Josep Trueta

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un caçador ha ferit de gravetat a un ciclista aquest diumenge a Fitor després d’haver-lo confós amb un senglar. Els fets, tal com avança la periodista Anna Punsí, van ocórrer en un punt habilitat per a batudes. Van ser els caçadors els que van alertar d’aquest fet.

Segons apunta Anna Punsí, el personal del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) va evacuar el ferit fins a la C-66 on l’helicòpter el va recollir i el va portar a l’Hospital Josep Trueta. A més, afegeix que a la víctima la bala li va entrar pel costat esquerre de l’abdomen i li va sortir pel dret. Els Mossos d’Esquadra van fer un test d’alcoholèmia al caçador i els Agents Rurals li van comissar l’arma.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:18:19

Xavier Santos: “A la jornada que fem aquest dissabte a Torroella es barregen la salut vascular i la passió per la muntanya”

Aquest dissabte arriba a Torroella de Montgrí la jornada solidària per la salut vascular. La voluntat és recaptar fons per l’Associació ActivaTT per la salut, una entitat sense ànim de lucre, que es dedica a la recerca sobre les malalties vasculars, en especial la trombosi. Una malaltia que afecta milers de persones i que sovint passa desapercebuda. I per parlar-ne ens ha visitat el cooperant de l’associació i impulsor de la jornada, Xavier Santos. 

Altres notícies