Tota la Bisbal d’Empordà està sense aigua per una avaria a la canonada general

La previsió és que l'aigua torni en 4 o 5 hores

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Tota la Bisbal d’Empordà està sense aigua a les aixetes per una avaria a la canonada principal del sistema general de distribució municipal d’aigua, a la zona del Mas Clarà.

La canonada afectada és la que dona servei a tota la Bisbal d’Empordà i, per aquest motiu, té incidència a tot el municipi.

Segons l’Ajuntament, «els equips tècnics d’Agbar estan treballant al terreny amb l’objectiu de reparar la incidència el més aviat possible». I asseguren que «la previsió és que aquesta nit, d’aquí entre 4 i 5 hores, es torni reactivar el servei gradualment per evitar que es produeixin noves avaries».

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Una quarta part de les estacions del Meteocat ja han superat la mitjana anual de precipitacions aquest any

Barcelona suma 734 litres, un 80% més que la mitjana, i Granollers registra més pluja en una setmana que en tot el 2023.
- Publicitat -

Altres notícies