17.2 C
Pals
Dimecres, 29 octubre 2025
- Publicitat -

Calonge farà controls de temperatura als vianants per detectar coronavirus

La febre és un dels símptomes del COVID-19

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Calonge i Sant Antoni ha adquirit una càmera termogràfica portàtil per prendre la temperatura corporal dels vianants i determinar, d’aquesta manera, si tenen febrícula o febre, un dels símptomes més comuns de la Covid19.

L’aparell que ha adquirit la Policia Local permet prendre la temperatura a l’instant i té una gran precisió a l’hora de determinar la temperatura corporal. Des d’aquesta setmana el cos de policia ha iniciat una prova pilot per controlar la temperatura dels ciutadans a l’accés de 4 supermercats del municipi.

Aquesta càmera termogràfica també servirà per controlar la temperatura corporal dels agents de la Policia Local, per detectar de manera precoç possibles casos de Covid19, i per implementar mesures de prevenció del contagi de la Covid19 un cop s’obri al públic les oficines d’atenció ciutadana.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’oposició carrega contra el Govern per la “desídia” en la gestió de la dermatosi i per la manca de prevenció

El Departament d'Agricultura defensa la seva actuació i recalca que hi ha vacunats el 66% d'animals.

Altres notícies