Calor, cel serè al matí i núvols a la tarda.

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La jornada d’avui serà molt semblant a la d’ahir amb un matí assolellat i calorós on les màximes assoliran els 34ºC a l’interior del Baix Empordà. Al litoral es superaran els 30ºC i  les mínimes no baixaran dels 20ºC.

A partir de migdia es tornaran a repetir el creixement de nuvolades convectives, si bé no tant esteses com ahir, però poden provocar  localment precipitacions febles.

A la costa el mar romandrà molt tranquil amb mar arrissada i una agradable temperatura pel seu bany al voltant dels 24ºC.

Imatge del cel d’ahir a la tarda amb mamatucúmuls a La Bisbal d’Empordà. Fotografia: Marc Vilà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur acollirà l’Oncopàdel, un repte solidari de 55 hores seguides de pàdel

Durant 55 hores ininterrompudes, diversos equips disputaran partits de pàdel amb l’objectiu de recaptar fons per donar suport a persones amb càncer i les seves famílies.

Altres notícies