Cap de setmana amb intervals de núvols

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tenim un augment de la nuvolositat respecte el dia s’ahir.

El cel serà variable a estones amb més clarianes i altres moments de núvols més compactes però no s’esperen precipitacions.

La temperatura serà lleugerament inferior  amb valors que es mouran entre els 18ºC i els 27ºC .

Fins al migdia bufarà vent de component nord entre feble i moderat sobretot a la zona costanera. El gregal alterarà una mica la mar amb onades que poden superar el mig metre.

Pel cap de setmana, dissabte serà un dia molt semblant al d’avui, amb cel mig ennuvolat especialment cap a la tarda. Diumenge no acaba de fer net i seguirem intercalant estones més assolellades amb altres d’intervals de núvols.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:22:10

Maite Selva: “La Fira d’Indians ha trobat un equilibri entre cultura, oci i convivència”

L’alcaldessa de Begur, Maite Selva, reivindica la Fira d’Indians com una celebració arrelada al poble, amb una combinació consolidada de cultura, festa i convivència. En una entrevista a l’Especial Fira d’Indians 2026, destaca la implicació del teixit local, defensa evitar les massificacions del passat i aposta per preservar el llegat indià durant tot l’any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies