16.5 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Cel mig enteranyinat amb més estones de Sol i recuperació de la temperatura

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’alguns ruixats i plugims d’ahir avui tindrem un dia més estable. Sobretot pel matí continuaran els intervals de núvols mitjos i alts que enteranyinen el cel durant bona part de la jornada però deixant més estones de Sol que ahir. 

 La temperatura és baixa a primera hora del dia amb valors d’entre 1 i 3 ºC a l’interior de la comarca, ara bé la màxima puja i pot superar localment els 18ºC. 

Demà serà un dia assolellat amb gran amplitud tèrmica i pels propers dies tindrem un temps força tranquil, dominat pel Sol i un augment de la temperatura.  

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies