10.4 C
Pals
Divendres, 20 febrer 2026

Cel variable amb algun plugim passat migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimecres tot i que ha començat força assolellat, al llarg del dia aniran arribant intervals de núvols mitjans i alts deixant un estat de cel variable o fins i tot força tapat en algun moment entre migdia i tarda, quan fins i tot es podria escapar algun petit ruixat o plugim.

Temperatures que assoliran els 18/19ºC de màxima, i a la zona litoral bufarà amb força entre feble i moderada el vent de component est.

Demà estat de cel variable amb temperatura sense canvis o un pèl més altes.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo

Sota el nom de Ven’nus, Valèria N. Saurí presentarà en directe el seu nou àlbum, “Mai vista trista”, el pròxim 6 de març a la Sala 2 d’ Apolo, en el marc de Primavera Tours.  Aquest segon disc de la cantant de Sabadell es construeix a través de catorze cançons que dibuixen una identitat viva

Altres notícies