Cel variable i màximes de 20ºC

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de que ahir s’assolissin valors de més de 25 ºC a La Bisbal d’Empordà, i més de 22 ºC a Platja d’Aro, avui esperem que la temperatura baixi lleugerament però encara es podran tornar a repetir valors de 20 ºC de temperatura màxima. 

L’estat del cel serà variable o mig ennuvolat amb alguns intervals de núvols que evolucionaran al llarg del matí però en general amb forces clarianes cap al migdia i tarda. 

Demà tindrem un matí amb més Sol però novament tornaran a aparèixer alguns intervals de núvols a partir del migdia, com conseqüència del pas d’una línia frontal. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Maria del Mar Bonet i Sara Roy, entre els noms de la tercera edició dels Juliols al Xifreda

El 2 de juliol començarà la tercera edició dels Juliols al Xifreda, un cicle de concerts de música en viu que se celebra als jardins de Can Xifreda, situats a Sant Feliu de Codines. Durant tot el mes de juliol, els dijous a dos quarts de 9 del vespre l’espai emblemàtic del poble acollirà artistes

Altres notícies