Clean Bandit fitxen a Mabel pel seu nou senzill ‘Tick Tock’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els britànics Clean Bandit han reaparegut aquest divendres amb una nova cançó anomenada ‘Tick Tock‘ que inclou la col·laboració de Mabel, la cantant de ‘Don’t call me up’ i del raper 24k Golden.

La cançó arriba dos anys després del disc “What is Love”, tot i que els darrers mesos el grup ha publicat alguns remixos com per exemple de ‘Caution’ de The Killers, o fins i tot una nova versió del seu tema ‘Rockabye’.

L’entrada Clean Bandit fitxen a Mabel pel seu nou senzill ‘Tick Tock’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rosa Corominas tanca una etapa vital amb la venda d’El Cisne, la històrica pastisseria de Platja d’Aro

Rosa Corominas posa punt final a una trajectòria de tota una vida amb la venda del local d’El Cisne. El tancament de la pastisseria marca la desaparició d’un establiment emblemàtic de Platja d’Aro, obert a finals dels anys cinquanta. Durant dècades va ser un punt de trobada social, cultural i turístic de referència al municipi.

Altres notícies