10.4 C
Pals
Dimecres, 28 gener 2026

Coldplay amb BTS o Billie Eilish i el retorn de Fugees en el Global Citizen 2021

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest diumenge va tenir lloc en diferents llocs del món el Global Citizen, una sèrie de concerts que van reunir un bon grapat d’artistes, per ajudar a recaptar diners per a la recuperació de la pandèmia mundial o acabar amb la fam al món entre altres causes.

Entre els molts artistes que es van poder veure en directe destaca una de les poques actuacions que farà Elton John els propers mesos; també Coldplay, amb col·laboració de Billie Eilish i Finneas a ‘Fix you’ i amb BTS (virtualment) a ‘My universe’ o Black Eyed Peas interpretant els seus èxits, entre ells el ‘Where is the love’.

La reunió de Fugees que els portarà de gira per tot el món també va tenir el seu moment, cantant de nou en directe ‘Ready or not’, en el que va suposar el primer concert en 15 anys.

Entre la resta d’actuacions figuren noms com Shawn Mendes amb Camila Cabello, Ed Sheeran, Maneskin, Doja Cat, OneRepublic, Christine and the Queens (amb estrena de cançons), Metallica, Adam Lambert, Camilo, Ozuna o Lorde entre altres.

Us deixem amb un grapat d’actuacions i la resta les podeu trobar al perfil de Global Citizen a Youtube.

L’entrada Coldplay amb BTS o Billie Eilish i el retorn de Fugees en el Global Citizen 2021 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Recòndit presenta una sisena edició amb més de vint concerts als pobles més petits del Pla de l’Estany

El Recòndit continua reforçant la seva aposta pels pobles petits del Pla de l’Estany i aquest dimarts 27 de gener ha presentat una sisena edició que inclourà més d’una vintena de concerts. El projecte manté intacta la seva essència, portar la música en directe a municipis allunyats dels grans nuclis urbans amb una programació singular

Altres notícies