21.4 C
Pals
Diumenge, 16 novembre 2025
- Publicitat -

Comença la construcció de la rotonda de “l’empalme”

Està previst que en cinc mesos ja estigui llesta i té un cost de 655.000 euros

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Comença la construcció de la rotonda de "l'empalme"
Loading
/

Aquesta setmana s’han iniciat les obres que habilitaran una rotonda a la zona de “l’empalme”, és a dir, l’encreuament entre la C-31 amb la carretera GI-632. La licitació d’aquest projecte es va dur a terme el mes d’agost i es va adjudicar a l’octubre per un valor de 655.000 euros.

Malgrat que estava previst que les obres comencessin a principis d’any, no ha pogut ser fins a la segona setmana de maig. Es preveu que en un període de cinc mesos, les obres ja estiguin acabades.

L’alcalde de Torroella de Montgrí, Josep Maria Rufí, ha reivindicat la importància d’aquest compromís de la Generalitat a Ràdio Capital, per tal de corregir, diu, un “punt negre” de risc d’accident:

Hi haurà una calçada de nou metres amb dos carrils, i la rotonda tindrà 56 metres de diàmetre exterior.

- Publicitat -
- Publicitat -

Platja d’Aro rep 133 sol·licituds pel nou mercat setmanal, però no es valoraran fins al 2026

Platja d’Aro ha rebut 133 peticions per instal·lar una parada al futur mercat setmanal de venda no sedentària. Tot i això, no es preveu avaluar-les fins l’any vinent. El procés es manté actiu malgrat el contenciós judicial presentat per l'entitat Gavans, que denuncia l’obertura del concurs en lloc de renovar les autoritzacions per 15 anys.

Altres notícies