La Generalitat adjudica el projecte de redacció de la nova variant de Torroella

L'objectiu és evitar el gran volum de vehicles que es veuen obligats a passar pel nucli urbà de Torroella de Montgrí

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La Generalitat adjudica el projecte de redacció de la nova variant de Torroella
Loading
/

El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat ja ha adjudicat la redacció del nou projecte del traçat de la variant de Torroella de Montgrí. És un estudi informatiu, però que també analitzarà la incidència ambiental en aquest tram. La finalitat és evitar el gran volum de vehicles que es veuen obligats a passar pel nucli de la localitat torroellenca. L’empresa adjudicatària és Cetres Enginyers, per un import de 135.520 euros.

El batlle de Torroella de Montgrí, Josep Maria Rufí, confia que aquest projecte sí que es pugui realitzar, a diferència del que estava previst pel 2008, que no va prosperar. Rufí ha assegurat a Ràdio Capital que parlarà amb els alcaldes implicats i que és una satisfacció que s’estiguin fent «passos cap endavant» per acomplir aquesta «reivindicació històrica» d’eliminar «el trànsit de pas».

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

La Cambra de la Propietat de Girona alerta dels efectes del nou decret d’habitatge sobre el lloguer

L’entitat qüestiona l’augment de les limitacions als propietaris i reclama més mesures per crear habitatge. La norma introdueix canvis en els contractes i limita temporalment determinades actualitzacions dels lloguers.
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Altres notícies