17 C
Pals
Divendres, 7 novembre 2025
- Publicitat -

Controls policials al Baix Empordà per controlar el moviment de persones i tancar locals

La policia de Palafrugell ha tancat i multat 90 establiments que havien incomplert la prohibició d'obrir pel coronavirus

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La declaració d’estat d’Alarma per part del govern espanyol i la prohibició d’obrir bars i restaurants ha fet augmentar els controls policials arreu del Baix Empordà. L’objectiu és controlar els moviments de la població i garantir el compliment de les limitacions decretades per les administracions per combatre el coronavirus.

A Palafrugell, la Policia Local ha començat a fer verificacions dels moviments de vehicles i persones. A la tarda també es farà pels carrers dels nuclis urbans i places.

A més, entre dissabte a la tarda i la matinada d’aquest diumenge, la Policia Local de Palafrugell va tancar 90 establiments i en va multar un per no fer cas de les disposicions. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Mad Cool 2026 prepara la seva desena edició amb menys aforament i més coherència musical

El Mad Cool Festival ja escalfa motors per a la seva desena edició, que se celebrarà del 8 a l’11 de juliol de 2026 a l’espai Iberdrola Music de Villaverde. Menys aforament i un recinte més accessible Després dels ajustos ja iniciats el 2025, el festival tornarà a reduir l’aforament, que quedarà limitat a 50.000

Altres notícies