8.4 C
Pals
Divendres, 19 abril 2024
- Publicitat -

Neix una marca de begudes inspirada en la Costa Brava

Dos joves de Los Angeles s'han inspirat en la Costa Brava per crear la seva marca de begudes amb vodka sense sucre ni hidrats de carboni, en un intent de canviar el seu estil de vida guiats pel record del litoral català

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Un programa d’intercanvi des de la ciutat nord-americana de Los Angeles i ganes de canviar l’estil de vida. Després de passar uns mesos a Barcelona i pocs dies abans de marxar cap als Estats Units, els joves Ethan Lazar i Matthew Kaplan es van inspirar en la Costa Brava per crear el seu producte sense sucres, Costa Brava Cocktails.

Després de tornar, el record d’una tarda al litoral català els va portar a fer un canvi de vida, però no podien beure alcohol perquè portava grans quantitats de sucre. “No ens conformàvem amb aquestes opcions de subapartat i sabíem que podríem millorar alguna cosa”, asseguren a la seva pàgina web. Aquí és on va néixer la marca Costa Brava Cocktails.

Asseguren que és la primera beguda en una llauna d’un “cocktail de vodka sense sucre ni hidrats de carboni“. En un article al Diari Ara, els dos joves van invertir uns 10.000 dòlars entre els dos després que el projecte comencés a agafar impuls, fins a portar-lo a un concurs dedicat a start-ups. Al guanyar el certamen, han arribat a aconseguir gairebé 450.000 dòlars en finançament.

La marca de cocktails inspirada en el litoral català fabrica dos productes, ara per ara hi ha el Lemon Drop i el Vodka Cranberry.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La 31a edició de la campanya gastronòmica de Pals i la Cuina de l’Arròs es reivindica davant la sequera

La campanya s'estendrà del 18 d'abril al 2 de juny, amb la participació d'11 restaurants del municipi que oferiran l'oportunitat de gaudir de diferents plats relacionats amb la cuina de l'Arròs de Pals. 
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -