Cooncert celebra 4 anys amb 10 concerts imprescindibles

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Cooncert és la primera promotora de concerts sota demanda del nostre país. Aquesta plataforma online permet als usuaris votar per veure els seus artistes favorits a la seva ciutat, i gràcies a això ja s’han programat més de 200 concerts. Nathaniel Rateliff, Xavier Rudd, Blonde Redhead, Ólafur Arnalds, Glass Animals o Fink són només alguns dels molts artistes que han vingut a actuar per petició dels seus fans. Ara, ho celebren amb aquests deu concerts per a reivindicar el que ja fa temps que proclamant: junts no hi ha concerts impossibles.

Aquesta setmana comença la celebració amb dues grans actuacions:   L’1 de novembre Vessels + Playback Maracas a Razzmatazz i, el 2 de novembre, Theodore al CAT de Gràcia. Dos grans concerts per començar a celebrar el quart aniversari.

Aconsegueix la teva entrada al web de Cooncert.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies