24.2 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Creu Roja amplia l’horari i  el calendari del servei a les platges de Begur per aquest estiu

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Creu Roja cobreix el servei de prevenció, vigilància, salvament i socorrisme al municipi des de 1998. Recentment ha guanyat el concurs convocat per l’Ajuntament i d’aquesta manera continuarà fent-ho durant almenys dos anys més, amb possibilitat d’un tercer.

Amb el nou contracte, Creu Roja amplia la temporada a les platges de Begur. L’ allarga la temporada amb 28 dies més respecte a l’any passat, cobrint les platges del 16 de juny al 13 de setembre, com també prolonga l’horari del servei durant els caps de setmana, amb 54 hores més. Els equips de socorristes estaran a les platges de Sa Riera, Aiguablava i El Racó, amb el suport d’una ambulància i dues cadires amfíbies. L’Ajuntament dota cadascun dels tres punts d’una cadira de vigilància i habitacle de socors. El cost anual és de poc més de 70.000 euros.  L’alcalde de Begur, Joan Loureiro, i la presidenta de l’Assemblea Local de Creu Roja Palafrugell, Maria Lluïsa Capellà, han signat el contracte aquest dimarts.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies