Damn de Kendrick Lamar, millor disc de l’any per Rolling Stone

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Kendrick Lamar situa el seu disc Damn, com el preferit pels crítics de la revista Rolling Stone, que el consideren el millor treball de tot l’any. El disc, a més és un dels més venuts dels darrers mesos.

En segona posició figura Lorde amb Melodrama, que fa pocs dies era nomenat millor disc per la revista NME. La tercera plaça és pels U2 amb Songs of Experience, un treball que encara no s’ha posat a la venda, de fet ho farà aquest divendres.

Varietat d’estils en el top 10 amb LCD Soundsystem, Taylor Swift, Queens of the Stone Age, Sam Smith o Khalid.

TOP 10

1.- Kendrick Lamar / DAMN.
2.- Lorde / Melodrama
3.- U2 / Songs of Experience
4-. Kesha / Rainbow
5.- LCD Soundsystem / American Dream
6.- Khalid / American Teen
7.- Taylor Swift / reputation
8.- Queens of the Stone Age / Villains
9.- Migos / Culture
10.- Sam Smith / The Thrill of it All

- Publicitat -
- Publicitat -

El BARTS Festival s’acomiada amb més de 68.000 assistents en una primera edició d’èxit al Poble Espanyol

El BARTS Festival va tancar aquest dissabte la seva primera edició al Poble Espanyol amb un balanç molt positiu, tant pel que fa a l’assistència com a la resposta del públic. El concert de Morrissey va posar el punt final a un mes gairebé ininterromput de música en directe que ha aplegat més de 68.000

Altres notícies