27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

De Vilà Clara a Vilà-Clara: presenten el catàleg de la família de ceramistes

Inaugurada l'exposició sobre l'obra d'aquesta important saga de ceramistes de la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
De Vilà Clara a Vilà-Clara: presenten el catàleg de la família de ceramistes
Loading
/

Aquest diumenge el Terracotta Museu de la Bisbal ha estat una festa. Un centenar llarg d’assistents, amics de la cultura de la capital del Baix Empordà van voler ser presents a la inauguració de l’exposició temporal “De Vilà Clara a Vilà-Clara”, una retrospectiva del treball d’aquesta família de ceramistes bisbalencs, transcendents en la història moderna de la ceràmica de la ciutat i per extensió de tot Catalunya.

Presidit l’acte per l’alcalde de la ciutat, hi eren presents els germans Josep i Joan Vilà-Clara Garriga continuadors de la figura del fundador de la nissaga de ceramistes, el seu pare Josep Vilà Clara

L’acte va començat amb la presentació per part del reconegut ceramòleg Emili Sempere d’un llibre-catàleg en homenatge al recorregut de l’obrador bisbalenc

Escoltem les paraules de Joan Vilà Clara

Xavier Rocas és el conservador del museu i autor dels textos del catàleg

L’acte va concloure amb una visita comentada a l’exposició a càrrec dels germans.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies