Derrota inapel·lable de Paula Badosa a Wimbledon

La baixempordanesa s'ha mostrat molt lluny de la seva millor versió

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Només una hora de partit ha necessitat Simona Halep per sotmetre la begurenca, i guanyar l’enfrontament per un clar 6-1 i 6-2.

La tennista romanesa, autèntica especialista en Grand Slams i que es creix en aquest tipus de partits, ha passat per sobre de Badosa amb una gran autoritat.

Si al brutal desplegament de joc de Halep, hi sumem una baixempordanesa molt lluny de la seva millor versió, el resultat tan contundent és bastant comprensible.

La romanesa accedeix a quarts de final, on es creuarà amb Amanda Anisimova, i priva Badosa de seguir creixent sobre l’herba del prestigiós Grand Slam britànic.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí renova el conveni amb Joventuts Musicals per a organitzar el Festival de Música 2026

L’acord inclou altres projectes culturals i l’ús d’equipaments municipals, i reforça el paper del municipi com a referent musical i cultural al territori.

Altres notícies