25.4 C
Pals
Dilluns, 4 agost 2025
- Publicitat -

Des de la Boca a Roses: Trueno porta el barri a Sons del Món

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Futbol, mate i orgull del seu país. Són tres coses que bé sabem dels argentins. I ahir a la nit, a la Ciutadella de Roses, ho vam veure de primerà mà. Trueno va fer del Sons del Món una festa per a tothom: grans, joves i fans de sempre. No calia haver crescut a La Boca per sentir-ne l’orgull: el freestyler ho va portar a Roses amb cada cançó, com si el seu barri s’hagués instal·lat a la Costa Brava.

La vetllada va començar amb l’espai ja ple: banderes argentines onejant, samarretes de Boca Juniors i càntics improvisats entre grups d’amics que compartien molt més que una estona de música. Sons del Món, fidel a la seva filosofia d’unir música, vi i gastronomia de qualitat, tornava a oferir una proposta amb valor afegit: les ruïnes il·luminades de la Ciutadella, la copa de vi de l’Empordà i un escenari que semblava una postal viva.

Amb una pantalla gegant projectant cada moviment de l’artista en temps real, Trueno va repassar els temes del seu nou disc, “El Último Baile“, una proposta que barreja funky i rap sense complexes: des de l’aire ballable de “Tranky Funky” fins a la contundència de “The Roof is on Fire“. També va regalar moments icònics com “Mamichula“, una col·laboració amb Nicki Nicole que, pels fans del shippeo, sempre és de les més esperades. Sense oblidar “Angelito“, el tema amb Bad Gyal on l’argentí s’atreveix amb el català, un gest molt aplaudit que es va convertir en un dels moments més corejats de la nit. A més, va improvisar una base en directe a partir de “Volando voy”, connectant amb el públic des del freestyle i la proximitat.

Més enllà del concert, la nit va ser una celebració d’identitat i cultura urbana. La Costa Brava es va tenyir de celeste i blanc, i el rap es va fondre amb la pedra antiga i el vi de l’Empordà. Al Village, la festa va seguir amb actuacions de Greta, La Scorpio, Dani6ix i IZZKID, i va culminar amb La Crema Club, compost per DJ Trapella i DJ Surda, que van fer ballar tothom amb hits catalans i una sessió plena d’energia. Una jornada que va cremar fort.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Santa Market augmenta les xifres de visitants durant el mes de juliol i alhora vol millorar l’experiència del públic

A part de millorar la xifra de visitants, el director de la Santa Market, Julio Rico, ha explicat que més de la meitat dels visitants durant el mes de juliol han estat estrangers. A aquesta millora en afluència de públic cal sumar-li l'ampliació de l'espai de 22.000 metres quadrats.

Altres notícies