Desert Trip, el festival de les grans estrelles

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui s’han conegut nous detalls del festival Desert Trip, que unirà durant 3 dies, a grans noms de la música rock en un únic festival.

GoldenVoice, la promotora que organitza el Coachella, és l’encarregada d’organitzar aquest festival, que tindrà lloc del 7 al 9 d’octubre a l’Empire Polo Club de Indio, el mateix on té lloc el Coachella.

Els encarregats de posar la música seran algunes de les millors icones dels darrers anys, The Rolling Stones, Paul McCartney, Bob Dylan, The Who, Neil Young i Roger Waters.

Els abonaments es posaran a la venda a partir de dilluns 9 de maig i costaran prop de 400 dòlars.

Font: Per no dir res

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

T’agrada la ràdio, el periodisme i la comunicació? A Ràdio Capital busquem col·laboradors

Ràdio Capital busca nois i noies amb ganes de fer ràdio, crear pòdcasts, fer entrevistes, explicar notícies i participar en programes, retransmissions i esdeveniments. No cal tenir experiència, només curiositat, idees i ganes d’aprendre. Pots col·laborar des de l’estudi de Palafrugell o a distància i descobrir tot el que passa davant i darrere dels micròfons, al costat del nostre equip.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies