Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio).
He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
El Collet de Calonge i Sant Antoni acull fins al 17 d’agost la primera edició de l’Empordà Wine and Food Festival. Una proposta que combina tastos de vins, gastronomia local, música i activitats familiars amb l’objectiu de promocionar el producte de proximitat i reivindicar el potencial vinícola de la zona.