Els Mossos d’Esquadra van detenir dos homes a Gualta el 9 de novembre per haver robat dins d’un vehicle aparcat. La detenció va tenir lloc cap a dos quarts de dues del migdia, quan una patrulla de paisà feia un control de prevenció de robatoris a l’entorn de la carretera C‑31.
Els agents van entrar en un aparcament públic i van veure dos homes al costat d’un cotxe. Quan s’hi van apropar, els sospitosos van pujar al vehicle i van marxar. Els policies els van aturar poc després i van veure que un turisme proper tenia el vidre trencat.
En registrar el vehicle dels detinguts, els agents hi van trobar diverses bosses de mà, maletes i un ordinador portàtil. Després de comprovar-ne la procedència, van confirmar que l’equipatge havia estat sostret minuts abans del robatori.
Tots dos homes, de 42 i 22 anys, tenen antecedents i van ser posats a disposició del jutjat de guàrdia de La Bisbal d’Empordà l’endemà dels fets. La investigació continua oberta, ja que es sospita que podrien estar relacionats amb altres robatoris similars a municipis de la zona.




