15.4 C
Pals
Divendres, 6 febrer 2026

Detenen un home a la Bisbal per la crema de contenidors aquesta matinada a la plaça de la Llibertat

El detingut, que ja havia estat arrestat per fets similars fa unes setmanes, intentava cremar nous contenidors quan ha estat localitzat

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local i els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 56 anys per provocar un incendi aquesta matinada a la plaça de la Llibertat de la Bisbal. Els agents han rebut l’avís de l’incendi poc després de les quatre. En arribar-hi, han intentat apagar el foc sense èxit. Finalment, els Bombers han pogut controlar les flames, que han afectat la façana d’un immoble proper.

Mentre els serveis d’emergència treballaven a la zona, els Mossos han iniciat la recerca del presumpte autor. L’home ha estat localitzat poc després al carrer Parlament. Portava diversos encenedors i intentava calar foc als contenidors de la zona.

Aquest mateix home ja havia estat detingut a principis de maig per intentar cremar contenidors al carrer Eusebi Diaz-Costa. Segons fonts municipals, viu ocupant una antiga fàbrica en mal estat. Fa pocs dies, una jutgessa va desestimar el seu desnonament tot i que l’espai és considerat inhabitable.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Xavier Dilmé, ha destacat la ràpida actuació dels serveis d’emergència i ha demanat responsabilitat a la justícia. Ha advertit que aquesta persona, detinguda dues vegades en un mes per fets similars, no pot continuar en llibertat perquè suposa un perill per als veïns.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:11:57

Les Braves: “El Carnaval de Palamós és com viure dins d’una bombolla durant uns dies”

Amb l’arribada del Carnaval de Palamós 2026, la colla les Braves torna a escalfar motors. Tot i que aquest...

Altres notícies