5.4 C
Pals
Divendres, 7 febrer 2025
- Publicitat -

Detinguda una jove de Palamós per presumpta col·laboració amb el gihadisme

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Guàrdia Civil ha detingut a Palamós una dona de 21 anys acusada d’activitats de radicalització, captació, reclutament i enviament de gihadistes a zones de conflicte.

La dona és de nacionalitat espanyola i nascuda a Palamós. En la detenció hi ha participat l’FBI americà.

Segons la policia, la dona s’ha radicalitzat en els darrers dos anys de manera autodidacta, consumint propaganda gihadista.

Des del 26 de juny del 2015, quan es va elevar a 4 el Nivell d’Alerta Antiterrorista, les forces i cossos de seguretat han detingut més de 200 terroristes jihadistes.

Segons la policia, la dona s’ha radicalitzat en els darrers dos anys de manera autodidacta, consumint propaganda gihadista

El registre va durar unes cinc hores, i els agents s’han emportat documentació i material informàtic del domicili de la noiaL’acusada va sortir emmanillada al voltant de les dotze del migdia

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà acull els tallers i exposició interactiva del MNACTEC Bus

La proposta interactiva i tecnològica convida a reflexionar sobre el passat, present i futur de la societat i forma part del Sistema Territorial del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya.

Altres notícies